Riv for Today
Robert LOVES the design of his '66 Buick Riviera -- but it's one of the most fuel-inefficient cars ever made. In the 1960s, it was sold as "the car of the future." Robert plans to perfect the Riv by updating it with a stunning, one-of-a-kind rebuild.