Get 'Em Back Safe!
The fishing fleet sets off to brave the deadly Bering Sea and cash in on king crab. First, the Northwestern must make some quick repairs. The Wizard trains two greenhorns, and the Time Bandit welcomes Johnathan's son, Scott.