Fail Fast, Fail Often
In the winter premiere, the snow crab fishery reopens unexpectedly after three years -- and Keith and Jake charge north, only to collide with an incoming Siberian storm. Sig and Rick form a wary alliance, but with big money on the line, trust fails fast.