Greatest Game Ever Fished
It's Super Bowl Sunday on the Bering Sea. The Cornelia Marie battles rocks and breakers at port, “Wild” Bill takes his deck boss to task when his partying gets out of hand, and a rift pulls the Hillstrands apart.