Battle of the Century
Arriving in Belfast, Nucky and Owen meet with IRA leaders with a barter proposition. Meanwhile, in Atlantic City, Jimmy partners with George Remus to sell his medicinal alcohol. Margaret frets when Emily's illness takes a turn for the worse.