Hill Country Hunt
Atz Lee and Atz Sr. take Jane on an epic hunt on horseback in the foothills. Eivin builds a one-of-a-kind motorized cart for Findlay then Otto, Charlotte, and August race to repair a fence breach after their cattle escape.