Choose Me
Mursel packs his bags for Turkey. Angela arrives in Nigeria. Natalie's reveal leaves Mike devastated. Juliana bonds with Michael's ex. Tania and Syngin's romantic reunion goes south. Blake's friends confront him about Jasmin.