And So It Begins
Mom Rachel prepares to travel to England with a baby, and grandmother Angela gets ready to meet her Nigerian prince. Then, Ricky starts to doubt his trip to Colombia, Darcey welcomes Jesse to America, and Paul heads to Brazil.