Moment of Truth
A disagreement between Darcey and Jesse escalates, and Larry has questions about Jenny's past. Then, Patrick has a big decision to make in Paris after Myriam drops a bombshell, and Abby's ex-boyfriend, Chris, arrives in Haiti.