I Have a Dream
Liz worries about Ed's commitment as they plan for their wedding. Yolanda confronts John in St. Louis. Jen and Rishi discuss having a baby. Laura tries to get her groove back. Syngin and girlfriend Shayna look to open their relationship to a third.