You Have a Lot of Nerve
Kim and Micah share first-ever cocktails together, and Kim reveals the reasoning behind her parenting choices. After years, Ethan and Barry finally make amends, but Ethan keeps new secrets from Olivia. Lydia asks Kim tough questions.