Rustic Cabin Reno
Lyndsay and Leslie take a big risk as they work to transform a remote cabin in the woods into a rustic retreat. They channel their inner lumberjack to bring in rough-edged wooden elements that blend seamlessly with their colorful midcentury modern style.