Fighting With Your Mom on Social Media
Myrka and Liliana have a blowout fight over social media. Jenna gives her parents an ultimatum -- get along at the baby shower. Reanna and Taron sit down with their moms to sort out custody. Tyra gets stuck in a storm on the way to see Alex and Layla.