Doom Manor/Barbecue Bust-Up/The Fabulous Droopy and Dribble
Tom and Jerry confront a witch. Then, Spike and Tyke try to get rid of an uninvited dinner guest. Finally, the Fabulous Droopy and Dripple draw crowds, much to the dismay of rival club owner McWolf.