Clyde to the Rescue/Droopio and Juliet/Maze-Monster Zap-Men
Clyde and Tom try to catch Jerry on a golf course. Then, the evil McWolfulet tries to thwart the love between Droopio and Juliet. Finally, Tom and Jerry become stuck in a video gaze and confront the treacherous maze monster zap-men.