Lifestyles of the Fish and Famous
Brett and Wayde share footage from some of their most elite builds. From Tracy Morgan's massive shark tank and Neil Patrick Harris' Houdini-themed aquarium to an aboveground Koi pond for Bart Scott and namesake tank for KISS.