NOLA vs. Iowa Pt 1
Kye Kelley and his racers from NOLA hit the streets for their first official matchup against Buster and his team from Iowa. Iowa wants to prove big names and bigger motors don't always win races but NOLA is prepared to crush anyone in their way.