The Crow Also Rises...
Chief unveils his new ride, The Crow-mod. Shawn challenges Doc, while Reaper races Monza. Farmtruck and AZN race the Dung Beetle against a car called "Bug Killer." Fights break out between Dave's team and Reaper on race night.