He Didn't Have to Die
Eric Cates is found burned to death in his pickup truck. Police suggest suicide, but Eric's mother is convinced of foul play. Later, a motorist pursues Zach Lamb in a car chase and kills him in a violent confrontation. Was his murder motivated by hate?