Pitter Patter of Little Feet; Mindy in Wonderland; Ralph’s Wedding
The Brain's plan to take over the world by becoming the sole heir to the Rockefeller fortune goes awry. / Buttons chases after "Mindy in Wonderland." / Ralph the Guard has a nightmare that he is marrying Chicken Boo.