Mission: Elephant Family Rescue
MacTrapp invents a game of "Find the Big Elephant" in a ploy to use the Petronix Defenders to help him to capture the baby elephant. Pup-E is so eager to win the game that he rushes in without his team -- and falls right into MacTrapp's trap!