Chasing Skinwalkers
Paul Beban investigates evil shapeshifters from Navajo folklore known as skinwalkers. Paul tracks the mythical beasts from the heart of Navajo Nation to the infamous Skinwalker Ranch in Utah to Wisconsin, where he captures something unexplainable.