The Adelie Penguins / The Coconut Crabs
Captain Barnacles must rescue the chicks' parents from a perilous sea storm! / Kwazii finds a mysterious, unbreakable coconut, so the Octonauts seek out the help of some large, island-dwelling coconut crabs to open it.