My Big Fat Alabama Baptism
Anxiety reaches an all-time high as the Thores arrive in Alabama to meet Angie, Glenn's long-lost daughter. When Whitney starts a friendly competition with her niece and nephews, Glenn worries Whitney's competitive nature will be too much for them.