Fair Game for a Fairlane (Part 1 of 216)
The crew takes on a 1967 Ford Fairlane GTA with plans of transforming it into a pro street machine. Thomas doubles down on a 1973 AMC Gremlin for Tom to make an attempt at the Guinness World Record!