Love Bugs/Ben Boozled
Flapjack doesn't think he's in love with Sally Syrup, but hearts keep popping up all over! Then, Flapjack and K'nuckles are tricked into rowing on Ben Boozle's ship. Ben makes Flapjack the boss, but this means he can never leave!