The Princess Who Lives in the Heart of the People - Part One
Cornered and with nowhere to go, Delfina is saved by Malala, a move that allows Severino to kidnap Ada. Meanwhile, Margarita and Merlín fly to Krikoragán, where the princess quickly wins the affection of the people.