Ex-Factor
Jazz recovers from cosmetic revision surgery, but a month later, she faces another complication. Jeanette worries about Jazz choosing Pomona over Harvard. After breaking up with Ahmir, Jazz tries to make it work with Victoria, and Sander comes along, too.