Blooming on the Coosa
For their final takeover task, Ben and Erin help heal the tornado-damaged part of Wetumpka by breaking ground on a farmers market overlooking the Coosa River. Then, Jasmine Roth and Ty Pennington pitch in to restore a 130-year-old landmark's former glory.