Evil AmiYumi/Butterscotch/Big Waldo
An accident crosses Ami and Yumi with their inter-dimensional evil twins. Then, Ami and Yumi impersonate a horse to win a rodeo. Also, the girls try to chase a giant alligator off of Kaz's swamp property.