Welcome to Camp Devil's Food Lake
John Henson hosts as 10 bakers pay tribute to 1980s classic slasher movies at Camp Devil's Food Lake, where there's a serial killer taking out bakers one by one. The competitors tackle "cereal killer" pies and mega cakes to survive another week at camp.