Sniffer Sniffler Raccoon
Grizzy's last jar of chocolate spread was pinched by the Lemmings, who are savoring it in secret. To localize the Lemmings hiding place, Grizzy trains a raccoon, whose sense of smell equals that of a truffle hound to detect the scent of chocolate spread.