Modern Primitives/Giant Billy and Mandy All Out Attack
Billy discovers a modern stone-age caveman buried in his front yard. Then, when Billy and Irwin want to see giant monsters fight, Grim risks Mandy's wrath to transport the boys to mystical Japan.