Valley of the Glacier Gold
Dave's crew fights to keep their hopes of mining in the lower 48 alive with a last-minute lead in Montana. Meanwhile Dave ventures further into the wilds of Alaska where a Hail Mary prospect outside Valdez becomes his most promising ever.