Mexico City, Maui & Addis Ababa
The competing chefs start in Mexico City with a taco duo. Then they must create a Hawaiian plate lunch using the diverse regional ingredients of Maui, Hawaii. In Addis Ababa, Ethiopia, the finalists create a vegan platter with no utensils allowed.