Summer Brunch
Giada De Laurentiis, her daughter and a friend paddleboard in the early morning before they prepare a casual brunch that includes Berries with Spiced Cream, a Peach and Bacon Frittata, Lemon Ricotta Pancakes and Lemon Shakeratos.