Grand Canyon Caverns
The crew investigates Grand Canyon Caverns in Peach Springs, AZ, formerly a sacred Indian burial site. The guys dodge mysterious rocks thrown at them during the night's lockdown, and Zak has an eerie one-on-one encounter.