Malevolent in Murfreesboro
Zak's team heads to Murfreesboro, Tennessee, to investigate a dark, hopeless presence that has invaded a woman's childhood home. She hopes to take care of her ailing mother in the house but only if the property can be cleansed of its bad energy.