Mystery of Dead Mountain (Part 1 of 618)
Braving the sub-zero conditions of Siberia, Josh Gates investigates one of the strangest and most brutal cold cases: the Dyatlov Pass Incident. Nine Soviet hikers died suspiciously. Sixty years later, no one knows how or why.