Riches of Spain's Pirate King
Hot on the trail of a massive stolen fortune, Josh chases the treasure of the infamous Spanish pirate Amaro Pargo. An exhaustive hunt of Pargo's stomping grounds in the Canary Islands leads Josh beneath an active volcano to dive for the pirate's hoard.