Egypt's City of the Dead
Investigating the mysterious collapse of Egypt's old kingdom, Josh completes his Saqqara necropolis dig. Opening several tombs, Josh finds treasure, clues and haunting remains. Testing results may prove they’ve discovered Egypt's oldest royal mummy.