MMORPD/Old McDodgers
In this sword and sorcery tale, Dodgers and Cadet join a band of mythical adventurers to thwart the sorceress Lezah. Then, intent on proving he's a born farmer, Dodgers takes charge of running the hydroponic space farm aboard his vessel.