Pop Ups: Brain Pimple
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Lattyse's mysterious growth gives her headaches. Robert has a tomato-sized growth on his butt cheek that causes him pain. Sharon has a stinky, squirting cyst under her breast.