Prairie-Style Craftsman: A Dialogue Between Old and New
A couple honored their 1924 prairie-style home with a clinker brick facade by focusing on modernization and sustainability while keeping in mind the house's history as a hub of the Albina neighborhood in Portland, Oregon.