Tortoise First Date
Love is in the air at Australia Zoo! Terri helps determine if Caballe the rhino is pregnant, while Robert matchmakes with Coconut and Goliath, the Zoo's Aldabra giant tortoises. Bindi meets some newborn lemur twins, and Cleo the python gets help shedding.