The Snail Car/The Lollistops
When Mung replaces their car with a new one, Chowder can't handle the loss. Then, in order to keep receiving lollistops from the dentist, Chowder destroys all of his teeth. With no teeth, he must find a new way to satisfy his lollistop cravings.