Juan Diego Martínez
Juan Diego Martínez Álvarez is the youngest Mexican to climb Mount Everest. That would not have been possible without César, his personal trainer, who did not doubt that he could achieve it. He wants to thank him by transforming his 2007 Toyota Corolla.