Adriana Zehbrauskas
Freelance photojournalist Adriana Zehbrauskas exposes the realities faced by immigrants in the the U.S.-Mexico border. Through prominent reports, such as the one on the disappearance of the 43 Ayotzinapa students, she reveals harsh truths.