Snow Globe, Storybook and a Scare
Buddy's asked to make a snow globe cake for a surprise engagement. Meanwhile, he surprises his daughter's second grade class with a storybook cake. Later, Lisa is rushed to the doctor's office, giving Buddy a huge scare.