Slammin' Hot and Smoky
In Asheville, NC, Michael Symon digs into a sandwich with three different cuts of pork smothered in triple-cheese sauce. In Phoenix, a flaming hot burger is stuffed with spicy jalapeno Jack cheese and covered in Buffalo sauce.